نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2473
-
الف
+

«شاهرخ خان» برای چهارمین بار داکتر شد!

دوکتورای افتخاری دانشگاه حقوق انگلیس به «شاهرخ خان» اعطا شد.

دوکتورای افتخاری دانشگاه حقوق انگليس به «شاهرخ‌ خان»، بازيگر سرشناس باليوود اعطا شد. 

به گزارش آی فیلم2، «شاهرخ خان» ستاره سینمای بالیوود بعد از دریافت چهارمین دوکتورای افتخاری خود گفت: کرکتر بعدی من ، مثل آخرین کرکتری که بازی کردم جذاب خواهد بود.

او گفت: وقتی هواداران من در نقاط مختلف دنیا وقتی من را می بینند می گویند فلم های شما ما رو شاد میکنه و این واقعا برای من انگیزه بخشه اما حال دلم میخواد خودم شخصا باعث شادی انسانها بشم. دوست دارم زندگی آن ها را تغییر بدم. 

تا قبل از این شاهرخ‌خان در کنار جوایز متعدد سینمایی که دریافت کرده موفق به دریافت القاب و عنوان‌های افتخارآمیز زیادی نیز از سوی گروه‌ها و سازمان‌های اجتماعی و دانشگاه‌های بین‌المللی شده است.

او که از سوی رسانه‌های گروهی هند لقب‌های «پادشاه سینمای هند» و «خان بزرگ بالیوود» را گرفته در اوایل دهه نود با بازی در کرکتر ضد قهرمان فلم‌های موفقی مثل «دار» و «بازیگر» به شهرت فراوانی رسید.

حضور در فلم‌هایی مثل «دیل واله دولهاینا له جائینگه» و «کارن آرجون» او را به عنوان یک قهرمان رمانتیک معرفی کرد. هر 2 فلم جزو کارهای بسیار پرفروش سینمای هند هستند. وی در سال‌های اخیر بازیگر فلم‌های بسیار موفقی مثل «کاپی خوشی کاپی غم»، «هرگز از خداحافظی نگو»، «چلته چلته»، «رب نادی جودی» و «مه هونا» بوده است.

شاهرخ‌خان در کنار «آمیتاب باچان» و «عامرخان» مشهورترین و گران‌ترین بازیگران ۲۰ سال اخیر سینمای هند است که در سرتاسر دنیا طرفدار دارند و چهره‌های شناحته شده‌ای محسوب می‌شوند.

ب م
 

نظر شما
ارسال نظر